четвер, 30 квітня 2020 р.

Завдання №11 для 4-го класу

Hello, kids!
Let`s start our lesson!
Щиро дякую діткам, котрі вже показали свої результати своїх досягнень  на тестах. Ви Молодці! Great!💓
Сьогодні ми розпочинаємо нову тему `The picnic`. Працюємо із Pupil`s Book. Цю тему ми будемо опрацьовувати таким чином, що кожне заняття міститиме більше завдань, ніж попередні, щоб встигнути опрацювати весь  Unit 13. Адже цього місяця нас ще чекають 4 види контролю (як і зазвичай вкінці кожного семестру):
*Контроль письма
*Контроль аудіювання
*Контроль читання
*Контроль говоріння.
Всі ці види контролю ми змушені проводити дистанційно. В якій формі це відбуватиметься я ще повідомлю додатково.
So, let`s start!

1. Насамперед запишемо нові слова у словнички. Pupil`s Book ex.1,p.82
Picnic             [ˈpɪknɪk]        пікнік
fruit                [fruːt]             фрукти
omelette         [ˈɒmlɪt]          омлет
sugar              [ˈʃʊɡə]            цукор
butter             [ˈbʌtə]             масло
sandwich       [ˈsan(d)wɪdʒ]  бутерброд, сендвіч
biscuit            [ˈbɪskɪt]          печиво
onion             [ˈʌnjən]           цибуля
salt                 [sɔːlt]              сіль
cheese            [tʃiːz]              сир
flour               [ˈflaʊə]           борошно

 Якщо Ви перейдете за посиланням, зможете прослухати   вимову нових слів та переглянути  історію (  Pupil`s Book Ex.3, p. 82). Ціле відео поки що можете не переглядати, лише той матеріал, який вміщено у сьогоднішньому занятті. Все будемо проходити поступово і разом, ОК?😉

https://www.youtube.com/watch?v=4fa-NzGNm0Q

 2. Pupil`s Book ex.3,p.82. Read and translate.  Впр. 3,с.82. Прочитати та перекласти.
Тепер, після перегляду відео прочитайте, будь ласка, діалог самостійно та перекладіть.

3. Pupil`s Book ex.2,p.82. Read and choose the correct answer..  Впр. 2, с.82. Прочитайте та оберіть правильну відповідь.

4. Pupil`s Book ex.4,p.83.   Впр. 4,с.83.
Давайте пригадаємо, коли ми вживаємо `How many...`, і коли  ` How much...`
І одна і інша фраза перекладається "Скільки...", але вживаються по-різному. Перегляньте, будь ласка, відео.
https://www.youtube.com/watch?v=a_cHJM8gVnc

Отже, many вживаємо із злічуваними іменниками (те, що можемо порахувати:  how many carrots have you got? how many apples...? how many eggs...?)
much - з незлічуваними іменниками (те, що порахувати неможливо: how much sugar have you got? how much milk ...? how much meat...?)

Щоб відповісти на такі запитання словами "Небагато", ми використовуємо те ж саме слово, яке вжито в запитанні:

How many bananas have you got? - Not many!
How much cheese have you got? - Not much!

Щоб сказати "Багато!"  можемо вжити  фразу ` A lot`    яка підходить і до злічуваних і до незлічуваних іменників:

How many bananas have you got? - A lot!
How much cheese have you got? - A lot!

5. Тепер плвертаємось до впр.3, с.82 і Ваше завдання виписати із діалогу запитання і відповіді на них. Наприклад, дивимось на картину 1. Тут у нас є запитання:
How many sandwiches have you got?  і відповідь на нього -  A lot!
У робочих зошитах записуємо дату:
                                    Thursday, the thirtieth of April
                                                 Homework
1. How many sandwiches have you got? - A lot!
2....
3....
 Це завдання я би хотіла перевірити. Буду чекати Ваших повідомлень.

The lesson is over!
Miss You..
See You...
Bye! 😘





Немає коментарів:

Дописати коментар