четвер, 26 березня 2020 р.

Завдання №4 для 4-го класу

Hello, kids! :)
Продовжуємо працювати з підручником. Та перш за все хочу Вам нагадати, що вивчення слів ніхто не відміняв ;) , тому дуже прошу вчити нові слова.
Ми обов"язково напишемо Word dictations, OK? 
So, last time we did some exercises  on p.76 (Pupil`s Book).

1. Please, open your Pupil`s Books on p.77 and look at the ex.4. (Pupil`s Book, с.77, впр.4).
Давайте пригадаємо слова:
short - короткий;
big - великий;
long - довгий;
 small - маленький.

Вправу виконуємо усно. Описуємо картинки.
Example: Мій кролик має короткий хвіст. -  My rabbit has got a long tail

Не забуваємо, що:

he-----
she----     HAS GOT  (має)
it------

А також пам"ятаємо про артикль: a short tail, a big body, a long body....

2. Ex. 5, p.77. Цю вправу виконуємо письмово.  Читаємо, перекладаємо та вставляємо правильні слова.


3. Ex.6, p.77. Складаємо речення за зразком.
Для цього пригадаємо слова:
walk -  повільно ходити;
run - бігати;
fly - літати;
swim - плавати;
parrot - папуга;
can - вміє;
can`t -  не вміє



І знову ж таки не забуваємо про артикль:
A rabbit....
A spider...
A parrot...

І ще одне завдання на сьогодні :

4. Open your Workbooks, please, on p.48, ex.1. Look, stick and write. (Workbook, с.48, впр.1) 

The lesson is over.
Good luck!
Miss You :)
See You soon!
Bye-bye! 



Немає коментарів:

Дописати коментар